۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
 کلینیک شبانه روزی فوریت های تولیدی در مازندران ایجاد می شود
معاون استاندار مازندران:

کلینیک شبانه روزی فوریت های تولیدی در مازندران ایجاد می شود

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: کلینیک شبانه روزی فوریت های تولیدی و سرمایه گذاری با حضور معاون وزیر کشور در استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی راه اندازی مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سازمان صمت استان، اظهار داشت: این مرکز فردا با حضور مسئولان کشوری و استان افتتاح و راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه مرکز کلینیک شبانه روزی فوریت های تولیدی و سرمایه گذاری در سازمان صمت استان راه اندازی می شود، هدف آن را بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کمترین زمان و اتحاذ تصمیمات لازم در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات کارگوه تسهیل و رفع موانع تولید در استان الزام آوری و قانونی است، گفت: تاکنون ۲۹ جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است.

معاون استاندار مازندران پیگیری فوری مسائل و موانع فراروی تولید را از اهداف مهم کلینیک شبانه روزی تولیدی و سرمایه گذاری بیان کرد و گفت: در این کلینیک باید افرادی توانمند و دارای اختیارات کامل عضو باشند.

خیریان پور یادآور شد: اعضای این کلینیک باید از تمامی توان برای رفع مشکلات فراروی واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری استفاده کنند.

کد خبر: ۴۸٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha