۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
امیدواریم با کاهش ادامه دار قیمت طلا آرامش به بازار برگردد
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران:

امیدواریم با کاهش ادامه دار قیمت طلا آرامش به بازار برگردد

محمدولی، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه دیروز ۶۳۵ هزار تومان ارزان شد. چنانچه قیمت دلار با همین روند کاهش یابد انتظار می رود قیمت طلا و سکه در روزهای بعدی هم ارزان تر شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: چنانچه قیمت دلار با همین روند کاهش یابد انتظار می رود قیمت طلا و سکه هم ارزان شود. امیدواریم با کاهش ادامه دار قیمت طلا آرامش به بازار برگردد و مردم بتوانند مانند سال های گذشته به راحتیمصنوعات طلابخرند.

او افزود: قیمت طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۵۴ هزار تومانی به قیمت یک میلیون و ۳۸۷ هزار تومان رسید. قیمت سکه هم امروز دوباره با کاهش ۶۳۵ هزار تومانی با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان معامله شد.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به قیمت انواع طلا اظهار کرد: نیم سکه با قیمت هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. ربع سکه با قیمت پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شده است. سکه گرمی هم با قیمت دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان فروخته شد.
محمدولی درباره وضعیت خرید و فروش طلا گفت: فعلا در بخش مصنوعات طلا خرید و فروشی وجود ندارد. اکثر خریداران یا طلای آب شده یا سکه می خرند.

با کاهش قیمت دلارو رسیدن آن به کانال ۳۰ هزار تومان، قیمت سکه و طلاارزان شد. طبق آخرین گزارش ها، قیمت دلار فردایی به ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است. قیمت طلا هم تحت تاثیر کاهش قیمت دلار، کاهش قیمت انس جهانی و میزان تقاضا افت کرد است. با این وضعیت آیا می توان به روند کاهشی قیمت طلا دل امیدوار بود؟

کد خبر: ۴۸٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha