۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
بازار فولاد در انتظار اصلاح قیمت‌ها

بازار فولاد در انتظار اصلاح قیمت‌ها

میلگرد ترکیه ۴۳۸ دلار فوب ارزیابی می شود و ۴۴۵ دلار درب کارخانه به فروش می رسد. ۵۰ هزار تن بیلت ترکیه به قیمت ۴۱۰ دلار فوب پیشنهاد شد و معاملات به مراکش و پرو شنیده می شود.

به گزارش بازار به نقل از شهر آهن، بهای بیلت CIS با افزایش ۲ دلاری، ۴۰۷ دلار فوب دریای سیاه ارزیابی شد و یک محموله حدود ۱۵ هزار تنی به اتیوپی در قیمت کمتر از ۴۳۰ دلار CFR و یک محموله بیلت ۳۰۰۰ تنی به بهای ۴۳۰ تا ۴۳۵ دلار تحویل تونس فروخته شد. بازار انتظار اصلاح قیمت ها را دارد زیرا تقاضای چین برای افزایش قیمت ها کافی به نظر نمی رسد.

ترکیه با توجه به افت قیمت قراضه به ۲۸۵ تا ۲۸۷ دلار CFR و بازار ضعیف میلگرد در بازار داخل، انتظار خرید بیلت با ۵ دلار تخفیف دارد. میلگرد ترکیه ۴۳۸ دلار فوب ارزیابی می شود و ۴۴۵ دلار درب کارخانه به فروش می رسد. ۵۰ هزار تن بیلت ترکیه به قیمت ۴۱۰ دلار فوب پیشنهاد شد و معاملات به مراکش و پرو شنیده می شود. اسلب نیز با ۵ دلار کاهش، ۴۵۰ دلار فوب دریای سیاه ارزیابی شد در حالیکه با توجه به کاهش تقاضا در ترکیه و اروپا برای ورق، قیمت های بالاتر از ۴۵۰ عملیاتی نیست.

در ایتالیا موجودی انبار ارزان، مانع افزایش قیمت ورق شده و تقاضای ورق در اروپا با توجه به شرایط کرونا و پروژه ها کافی نیست. در امارات قیمت میلگرد ۵۲۷ دلار درب کارخانه ارزیابی شد و بیلت در امارات ۴۵۰ تا ۴۵۵ دلار CFR اعلام می شود و خرید ادامه دارد. در عمان بهای بیلت ۴۴۰ تا ۴۴۵ دلار CPT شنیده می شود و کارخانه های قطر در اورهال و تعمیر و نگهداری به سر می برند که کمتر از یک ماه دیگر به پایان می رسد.

صادرات بیلت از ویتنام به چین احتمالا از این هفته آغاز شود.

کد خبر: ۴۸٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha