۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
ایران شاهراه لجستیک دنیا؛ رشد ۲۳ درصدی پروازهای عبوری از آسمان کشورمان
عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

ایران شاهراه لجستیک دنیا؛ رشد ۲۳ درصدی پروازهای عبوری از آسمان کشورمان

نجف زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: علی رغم تهدیدها، تحریم ها و ایران هراسی دشمنان شاهدیم که ایرلاین های خارجی نمی توانند از آسمان ایران چشم‌پوشی کنند، از این رو به نظر من در ماه های آتی، میزان تردد هواپیماهای خارجی از آسمان کشورمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عادل نجف‌زاده عضو کمیسیون عمران مجلس، رشد ۲۳ درصدی پروازهای عبوری از آسمان ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با وجود تمام سیاه نمایی ها و جنگ رسانه ای دشمنان برای ناامن نشان دادن آسمان کشورمان، بسیاری از ایرلاین های خارجی از مسیر هوایی ایران برای تردد هواپیماهایشان استفاده می کنند.

ایران شاهراه لجستیک دنیا محسوب می شود
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ایران شاهراه لجستیک دنیا محسوب می شود، افزود: کشورمان جزء کنشگران و فعالان اصلی در عرصه حمل و نقل منطقه ای و بین المللی شناخته می شود، حال خوشبختانه مسیرهای حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی کشور با اتکا به مزیت جغرافیایی و امنیت بالا، توانسته اند سهم قابل قبولی در عرصه ترانزیت منطقه ای و بین المللی داشته باشند.

آسمان ایران جزء امن ترین مسیرهای هوایی برای تردد هواپیماها است
وی گفت: به طور قطع، آسمان ایران جزء امن ترین مسیرهای هوایی برای تردد هواپیماها است، از طرف دیگر موقعیت ژئوپلیتیکی ایران موجب شده که تردد از آسمان ایران برای ایرلاین های خارجی صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد.

نجف زاده افزود: علی رغم تهدیدها، تحریم ها و ایران هراسی دشمنان شاهدیم که ایرلاین های خارجی نمی توانند از آسمان ایران چشم‌پوشی کنند، از این رو به نظر من در ماه های آتی، میزان تردد هواپیماهای خارجی از آسمان کشورمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

کد خبر: ۴۸٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha