۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
 هزینه‌کرد ۱۲۳ میلیاردی بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی در بوشهر
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بوشهر خبر داد

هزینه‌کرد ۱۲۳ میلیاردی بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی در بوشهر

بوشهر- پارمان، دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان بوشهر از هزینه‌کرد ۱۲۳ میلیارد تومانی بنیاد برکت در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر خبر داد.

حجت‌الله پارمان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان در استان بوشهر داشته است و طرح‌های متعددی در دست اجرا داریم.

وی به اجرای طرح مشق احسان در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ۱۴ هزار بسته لوازم‌التحریر در استان بوشهر توزیع شد که بیش از ۶ هزار بسته در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفت.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان بوشهر بیان کرد: این بسته‌ها شامل دفتر، قلم، مداد رنگی، کیف و... بوده که توسط گروه‌های جهادی، مردم، مراکز نیکوکاری تامین و توزیع شده است.

وی توزیع ماسک بین هیئت‌های مذهبی را از دیگر خدمات ستاد اجرایی عنوان کرد و ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی نیز از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان بوشهر بوده است.

پارمان با اشاره به هزینه‌کرد ۱۲۳ میلیارد تومانی بنیاد برکت در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر افزود: این طرح‌ها شامل آبرسانی، راهسازی، مدرسه‌سازی، گازرسانی، ساخت مسجد و حسینیه و خانه عالم بوده است.

کد خبر: ۴۸٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha