۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
فروش سهام عدالت باید مدیریت شود
کارشناس بازار سرمایه:

فروش سهام عدالت باید مدیریت شود

امامی، کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به نوسانات بورس، فروش سهام عدالت باید با روش درست و علمی در بازارسرمایه انجام شود.

به گزارش بازار، علی امامی درباره روند بازار سرمایه در روزهای اخیر افزود: افزایش نرخ تورم باعث شده تا معامله گران در بازار سرمایه به دنبال سهم‌هایی باشند که از افزایش نرخ تورم، جاماندند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ میلیون کد معاملاتی در کشور وجود دارد یعنی دو سوم مردم سهامدار هستند گفت: ما در بازار سرمایه به ثبات نیاز داریم، نمی‌توانیم دو سوم جمعیت کشور را به بازار بورس دعوت، سپس بعد رها کنیم ضمن اینکه تاثیرات اقدامات جزیره‌ای و تصمیم گیری‌ها را نباید در بازار سرمایه نادیده بگیریم، زیرا بازار بیش از حد به تثبیت و ثبات نیاز دارد.

امامی افزود: برخی نهادها مثل شرکت‌های کارگزاری، بیشترین کارمزد را از سهاداران دریافت می‌کنند و این شرکت‌ها سهام عدالت را می‌فروشند و باعث ایجاد نوسان در بازار می‌شوند ضمن اینکه بازار با دو رفتار حمایت حقوقی‌ها و فروش سهام عدالت از سمت کارگزاری‌ها روبرو شده است.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: پیشنهادات مختلفی از جمله ارائه کارت اعتباری به پشتوانه سهام عدالت و امتیازات تشویقی برای دارندگان سهام عدالت مطرح شده است تا بازار با روش بهتر مدیریت شود.

کد خبر: ۴۸٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha