۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
رشد شاخص‌های سرمایه‌گذاری و توسعه دولت الکترونیک در سمنان
معاون سازمان صمت سمنان خبر داد؛

رشد شاخص‌های سرمایه‌گذاری و توسعه دولت الکترونیک در سمنان

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از رشد شاخص‌های سرمایه‌گذاری و توسعه دولت الکترونیک در سطح استان خبر داد و گفت: صمت سمنان رتبه چهارم را در شاخص‌های مذکور در سطح کشور دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، معصومه عزیزی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات صمت استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل توانست رتبه چهارم کشور از لحاظ شاخص های توسعه ای را کسب کند، بیان کرد: در این شاخص ها بر رشد سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان سمنان تاکید شده است. 

وی با بیان اینکه از دیگر شاخص های ممتاز استان سمنان صادرات کالاهای غیر نفتی است، افزود: افزایش صدور پروانه های صنعتی و معدنی و بهبود متوسط زمان صدور پروانه کسب صنفی و مجوز فعالیت شرکت های پخش از دیگر بخش هایی بوده که در استان سمنان امتیازات مثبتی در آن کسب شده است.

معاون صمت استان سمنان با بیان اینکه این استان در زمینه اشتغال ایجاد شده پروانه های بهره برداری نیز شرایط خوبی داشته است، بیان کرد: اداره کل صنعت معدن و تجارت استان سمنان در شاخص سنجش میزان رضایت مندی شاکیان از نحوه رسیدگی به شکایات مردمی نیز توانسته امتیاز خوبی را کسب کند. 

عزیزی با بیان اینکه اصلاح ساختار سازمانی، دیگر شاخص ویژه در زمینه صنعت معدن استان سمنان بوده است، گفت: صمت استان از لحاظ مدیریت نیروی انسانی، توسعه دولت الکترونیک و بهبود فضای کسب و کار نیز توانست رتبه خوبی را در سطح کشور کسب کند.

کد خبر: ۴۸٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha