۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
توسعه اقتصاد دانش بنیان از چالش‌های استان اصفهان است/تاسیس کارخانه نوآوری
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

توسعه اقتصاد دانش بنیان از چالش‌های استان اصفهان است/تاسیس کارخانه نوآوری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه توسعه اقتصاد دانش بنیان از چالش‌های استان اصفهان است، از تاسیس کارخانه نوآوری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن قاضی عسگر  بعدازظهر شنبه در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان اصفهان با اشاره به اینکه مفوم کارآفرینی با اشتغالزایی یکسان نیست، اظهار داشت: ابدا باید پذیرش ارآفرینی و مک به توسعه آن درکشور نهادینه شود و سیستم نیز برای کمک به کارآفرینان به شکل جدی وارد عمل شود.

وی افزود: در واقع بدون وجود زیرساخت‌های لازم و به تنهایی تکیه بر کارآفرینی برای پیشبرد مقاصد اقتصادی کشور کافی نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های مهم اقتصادی استان اصفهان ایجاد ساز و کاری برای توسعه اقتصاد دانش بنیان است، بیان داشت: در طول ۴۰ سال گذشته کشورمان در زمینه صنایع دفاعی، سد سازی، راه سازی پیشرفت چشمگیری داشته است اما در بخش فناوری به غیر از توسعه زیادی نداشته‌ایم.

ظرفیت خوب شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برای گسترش و پیشرفت  فناوری

وی با اشاره به ظرفیت خوب شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برای گسترش و پیشرفت فناوری در استان اصفهان گفت: خوشبختانه شهرک علمی تحقیقاتی در این زمینه به خوبی عمل می کند و منطقه ویژه علم و فناوری که تاسیس شد نیز مکمل فعالیت‌های آن در آینده خواهد بود.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه کارخانه نوآوری در آینده نزدیک تاسیس می‌شود، ابراز داشت: این چند مجموعه در کنار یکدیگر مشکل اقتصاد دانش بنیان در استان را مرتفع کرده و امیدواریم به رشد اقتصادی استان اصفهان کمک کند.

کد خبر: ۴٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha