۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
الزام واحدهای تولیدکننده تیشو به ارائه آمار تولید و توزیع
معاون امور صنایع وزارت صمت مطرح کرد

الزام واحدهای تولیدکننده تیشو به ارائه آمار تولید و توزیع

صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به بررسی موانع پیش روی صنایع سلولزی از اتخاذ تدابیری برای تسریع در تامین مواد اولیه این صنعت خبر داد و گفت: واحدهای تولید کننده تیشو موظف به اعلام میزان تولید وتوزیع این مواد اولیه مورد نیاز صنایع سلولزی به صورت روزانه به سازمان حمایت هستند.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی در جلسه ای که با حضور نمایندگانی از انجمن صنایع سلولزی وتعدادی از تولیدکنندگان تیشو و محصولات سلولزی برگزار شد، بیان کرد: با توجه به اظهار نگرانی تولیدکنندگان صنایع سلولز، سیستم توزیع مواد اولیه با همکاری سازمان حمایت مورد رصد قرار می‌گیرد و تولیدکنندگان تیشو باید میزان تولید و توزیع خود را به سازمان های صمت استانی و سازمان حمایت اعلام کنند.

وی افزود: با رصد مستمر میزان توزیع این محصول از هرگونه سوءاستفاده جلوگیری خواهد شد و تولیدکنندگان می توانند بدون نگرانی مواد اولیه خود را تامین نمایند.

همچنین در این نشست تولیدکنندگان صنایع سلولزی به چالش های پیش روی این صنعت پرداخته وخواستار همکاری تولیدکنندگان تیشو با صنایع بالادستی شدند.

قیمت گذاری مناسب محصولات سلولزی به ویژه تیشو وعرضه مستمر این مواد اولیه به واحدهای تولیدکننده محصولات سلولزی از جمله مهمترین دغدغه صنعتگران این بخش بود که با اتخاذ تصمیماتی راهکارهای اجرایی در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر: ۴۸٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha