۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
تأیید نهایی ۱۰ هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان
استاندار همدان خبر داد:

تأیید نهایی ۱۰ هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان

همدان - استاندار همدان از تأیید نهایی ۱۰ هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، سید سعید شاهرخی  بیان کرد: پروژه‌های مسکن مهر فاقد متقاضی برابر شیوه نامه از طریق دستگاه‌های خدماتی حمایتی جذب متقاضی شده و در صورت استقبال نکردن، به طرح اقدام ملی تخصیص داده می شود.

سید سعید شاهرخی در ادامه تاکید کرد: به استناد ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی آن دسته از متقاضیانی که به تعهد خود عمل نکردند و بدهی دارند باید باقی مانده بدهی خود را به تناسب نرخ روز بر مبنای قیمت طرح اقدام ملی پرداخت کنند.

وی گفت: تا کنون ۱۰ هزار و ۴۴۳ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان همدان تأیید نهایی شده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز با اشاره به اینکه طی ۳ مرحله ۱۸ هزار و ۹۷۴ نفر در استان همدان برای طر ح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۸ نفر در همدان و ملایر و چهار هزار و ۴۰۶ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بودند که ۱۵ هزار و ۹۵۰ نفر آنان واجد شرایط شده و پس از پالایش این تعداد، تاکنون ۱۰ هزار و ۴۴۳ نفر تأیید نهایی شده اند.

وی گزارشی از پروژه‌های مسکن مهر نیز ارائه کرد و گفت: از مجموع ۲۹ هزار و ۳۹۴ واحد برنامه استان همدان ۲۸ هزار و ۲۶ واحد افتتاح و تحویل شده و ۹۲۸ واحد باقی مانده است.

وی با تاکید بر تسریع شهرداری‌ها در صدور پایان کار پروژه‌های مسکن مهر و تاکید بر حذف کمیسیون ماده ۱۰۰ درخصوص پروژه‌های مسکن مهر گفت: با توجه به مراجعات مکرر متقاضیان و از طرفی گذشت زمان و عدم دسترسی به پیمانکاران و بروز مشکلات در آینده، پیشنهاد می‌شود فرایند صدور پایان کار در شهرداری‌ها به صورت ویژه در اولویت کاری شهرداری‌ها قرار گیرد.

کد خبر: ۴۸٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha