۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
 برخی معادن در زنجان آسیب بزرگی به زیرساخت‌ها وارد می‌کنند
مدیرکل راهداری زنجان:

برخی معادن در زنجان آسیب بزرگی به زیرساخت‌ها وارد می‌کنند

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان گفت: برخی معادن در استان زنجان آسیب بزرگی به زیرساخت‌ها وارد می‌کنند و اخطارهای لازم به معادن متخلف داده شده است. 

 عبدالحسین علی اکبری  در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از ۲۴ تا ۳۰ آبان به عنوان هفته ایمنی راه‌ها نامگذاری شده است، اظهار کرد: طی این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه درآزاد راه های زنجان به قزوین، زنجان به تبریز، جاده دندی و جاده ماهنشان سامانه کنترل تناژ ثبت شده است، اظهار کرد: در بقیه جاده‌ها پلیس راه میزان تناژ را کنترل می‌کند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: برخی معادن در استان زنجان آسیب بزرگی به زیرساخت‌ها وارد می‌کنند و اخطارهای لازم به معادن متخلف داده شده است. 

علی اکبری با بیان اینکه معادن جاده های روستایی استان زنجان را خراب کرده است، تاکید کرد: در جاده‌های روستایی و جاده‌هایی که به معادن ختم می‌شود بیشترین تخلفات اضافه تناژ در استان  را دارند. 

وی با بیان اینکه طول راه‌های ارتباطی استان بیش از 5 هزار و ۸۰۰ کیلومتر است، ابراز کرد:  ۲۰۰ کیلومتر از راه های ارتباطی این استان آزادراه، ۱۱۴ کیلومتر بزرگراه و راه های اصلی و فرعی بیش از یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت:  سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان نسبت به برخورد با معدن کاران تلاش کند. 

کد خبر: ۴۸٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha