۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
عدم برنامه صحیح سیستم پایداری الکترونیکی
مرسدس‌بنز برای محصولات اسپرت خود فراخوان داد

عدم برنامه صحیح سیستم پایداری الکترونیکی

مرسدس‌ بنز اعلام کرده که C۶۳ S AMG، GT۶۳ S و GLC۶۳ ساخت یک آگوست ۲۰۱۸ تا ۱۶ آگوست ۲۰۲۰ از اشکال در سیستم کنترل پایداری خودرو برخورداراست.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروساز مرسدس ‌بنز بخش استرالیا، به تازگی فراخوانی برای محصولات اسپرت خود در این کشور منتشر کرده که از وجود اشکال در سیستم کنترل پایداری خودرو خبر داده است.

این فراخوان برای مدل‌های پرچمدار ستاره اشتوتگارتی چون  C۶۳ S AMG، GT۶۳ S و GLC۶۳ داده شده است، تمامی این خودروهای باعملکرد بالای مرسدس‌بنز ساخت سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ با این اشکال دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

در واقع در ریز گزارش‌های ثبت شده در سازمان رقابت مصرف کنندگان استرالیا ACCC آمده که سیستم کنترل پایداری خودرو به دلیل عدم کالیبراسیون صحیح، ممکن است در برخی از شرایط به درستی عمل نکند و ایمنی سرنشینان را به خطر اندازد.

همچنین در یکی از ریز گزارش‌ها آمده که ممکن است که نرم‌افزار واحد کنترل برنامه سیستم پایداری الکترونیکی یا همان ECU سیستم ESP به درستی پروگرامینگ نشده و این مساله در زمان ترمزگیری احتمال خطر آفرین شدن را داشته باشد.

بنابراین مرسدس‌بنز اعلام کرده که C۶۳ S AMG، GT۶۳ S و GLC۶۳ ساخت یک آگوست ۲۰۱۸ تا ۱۶ آگوست ۲۰۲۰ از چنین مشکلی برخوردار است و کارشناسان فنی نمایندگی‌های مرسدس‌بنز با نظارت بازرسان سازمان رقابت مصرف کنندگان استرالیا به رفع این اشکال می‌پردازند.

همچنین مرسدس‌بنز استرالیا پیامی را به جی‌میل و حتی واتساپ(درصورت ثبت شماره) مالکان این دسته از خودروها ارسال و تمام مراحل رفع عیب‌ را رایگان انجام می‌دهد.  

کد خبر: ۴۸٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • navid IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      1 0
      ما با همین ایراداشم میخوایمش ولی دستمون نمی رسه که