۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
۷ جایگاه‌ سی. ان. جی غیر استاندارد در اردبیل پلمب شد/ ۳۰۰ واحد تولیدی زیرپوشش استاندارد
مدیرکل استاندارد اردبیل:

۷ جایگاه‌ سی. ان. جی غیر استاندارد در اردبیل پلمب شد/ ۳۰۰ واحد تولیدی زیرپوشش استاندارد

اردبیل- مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: جایگاه‌های سی. ان. جی غیراستاندارد در اردبیل پلمب می‌شود که در ۶ ماهه امسال ۷ جایگاه پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، هاشم علایی صبح یکشنبه در نشست با برخی مسئولان اردبیل در محل اداره کل استاندارد اظهار داشت: اهمیت به رعایت استاندارد در شرایط سخت اقتصادی از اهم مواردی است که به دنبال آن هستیم و در این زمینه بازرسی‌های مستمر برای استانداردسازی واحدها و اماکن مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که ۳۰۰ واحد تولیدی اردبیل در حال حاضر زیرپوشش استاندارد قرار دارند، گفت: تولید ۵۰۰ فرآورده در این زمینه با داشتن استانداردهای لازم از اهم مواردی است که به دنبال آن هستیم و در این راستا در تلاش هستیم تا استانداردسازی را در این زمینه محقق کنیم.

مدیرکل استاندارد اردبیل افزود: اشتغال‌زایی برای ۲۰۰ نفر با فعالیت ۲۷ آزمایشگاه در بخش‌های مختلف برای ارتقای وضعیت استانداردسازی از مواردی است که با جدیت به دنبال داریم تا بتوانیم فعالیت واحدهای تولیدی را در زمینه‌های مختلف ارتقا داده و استانداردسازی کنیم.

علایی ادامه داد: ارتقای سیستم مدیریت کیفیت و تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی در دانشگاه‌ها نیز باید مد نظر قرار گیرد تا از ظرفیت دانشگاهیان در این زمینه استفاده شود و بتوانیم مشکلات و موانع موجود در این زمینه را از سر راه برداریم.

وی اظهار کرد: جلوگیری از فعالیت جایگاه‌های سی. ان. جی غیراستاندارد در سطح استان یکی از اهم مواردی است که با همکاری شهرداری اردبیل درصدد هستیم در این راستا اقدام کنیم و در این زمینه نیاز است تا اخذ گواهی ایمنی برای ادامه فعالیت اولویت باشد.

علایی گفت: در این زمینه پلمب هفت جایگاه سی. ان. جی در شش ماهه امسال انجام یافته و به شهرداری‌ها هم ابلاغ شده تا بدون اخذ گواهی ایمنی و استاندارد نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و این مسئله در استانداردسازی شهربازی‌ها هم صدق می‌کند.

کد خبر: ۴۸٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha