۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
تاکید رئیس شورای شهر بر تعطیلی پایتخت؛ از پس موج سوم کرونا برنخواهیم آمد
امروز مطرح شد

تاکید رئیس شورای شهر بر تعطیلی پایتخت؛ از پس موج سوم کرونا برنخواهیم آمد

هاشمی، رئیس شورای شهر تهران گفت: نیازمند تعطیلی کامل دو هفته‌ای تهران هستیم و در غیر این صورت از پس موج سوم بر نمی‌آییم.

به گزارش بازار، محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر درباره وضعیت کرونا در پایتخت گفت: این روزها آمار فوتی‌ها به دلیل ابتلا به کرونا در کشور به حدود ۳۰۰ نفر نزدیک شده و آمار مبتلایان به ۵ هزار نفر رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین در تهران آمار متوفیان کرونا به ۱۵۰ نزدیک شده است و این آمار نشان می‌دهد که باید کارهای ویژه تری جهت مقابله با کرونا انجام داد چراکه عملکرد و برنامه‌های قبلی چندان جواب نداده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: باید به فکر تعطیلی کامل تهران و کلانشهرها باشیم در غیر اینصورت از پس موج سوم کروونا بر نمی‌آییم.

هاشمی افزود: از طرفی هم در پاییز آلودگی هوا تأثیر جدی بر روی سیستم ایمنی سالمندان و کودکان می‌گذارد و در حال حاضر تنها راه مقابله با کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن است که نداشتن استرس و تغذیه مناسب در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

وی گفت: تأمین ویتامین برای بدن از طریق مصرف گوشت و مرغ، ماهی و میوه و سبزیجات ضروری است و متأسفانه قیمت این اقلام در بازار بسیار گران شده و مردم استرس گرانی اقلام را دارند و امکان تهیه آن برایشان مقدور نیست.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که جهت رفع آلودگی هوا امسال در پایتخت چه اقدامی انجام می‌گیرد؟ گفت:‌هر ساله در آبان طرح ترافیک تقویت می‌شود و حتی از در منازل اجرای آن مدنظر قرار می‌گرفت که امسال نیز با کاهش ترددها و تعطیلی‌ها باید میزان آلودگی را کمتر کرد.

کد خبر: ۴۸٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha