۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کادیلاک ۲۰۲۱ سی تی ۵ به بازار می آید
نگاهی به تفاوت کادیلاک سی نی

کادیلاک ۲۰۲۱ سی تی ۵ به بازار می آید

شرکت خودروسازی جنرال موتورز ماه گذشته کادیلاک سی تی ۵ و سی تی ۴ را برای سال ۲۰۲۱ به روزرسانی و با تغییرات در مدل‌های سدان آن را آماده عرضه کرده است.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی جنرال موتورز ماه گذشته کادیلاک سی تی ۵ و سی تی ۴ را برای سال ۲۰۲۱ به روزرسانی و با تغییرات در مدل‌های سدان آن را آماده عرضه کرده است. آنچه که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، تغییرات عمده برای سی تی ۵ در نسخه اسپرت بوده است. سی تی ۵ اسپرت دستخوش بهبود عملکردی نسبت به سری وی قرار گرفته است. براین اساس در نسخه اسپرت عملکرد خودرو بهبود یافته است. به طور مثال سیستم تعلیق ارتقا یافته، دیفرانسیل با لغزش محدود و سیستم کنترل مغناطیسی استفاده شده است.

در این خودرو نسل چهارم فن آوری تعلیق ابداع  جنرال موتورز به کار رفته که در مقایسه با نسل قبلی خود ۴۵ درصد سریعتر پاسخ میرایی را ارائه می دهد.

مشتریان این نسل می‌توانند ترمزهای برمبو را انتخاب و از آن استفاده کنند. این خودرو دارای دیفرانسیل عقب بوده و مدل چهار چرخ محرک ندارد.

در طراحی تریم داخل این خودرو، دارای یک نمایشگر بوده که بیشتر کنترلر های خودرو روی آن‌تعبیه شده است. این نمایشگر قابلیت اتصال به اندروید داشته و میتواند از اپل کار نیز پشتیبانی کند.

تا کنون این خودروساز آمریکایی در خصوص قیمت این خودرو به صورت رسمی موردی را اعلام نکرده است، باید منتظر بود که در چند ماه آینده زمان عرضه به بازار قیمت آن مشخص خواهد شد.

کد خبر: ۴۸٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha