۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
یک هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه بزرگراه اردبیل-سرچم اختصاص می‌یابد
عضو کمیسیون عمران مجلس:

یک هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه بزرگراه اردبیل-سرچم اختصاص می‌یابد

اردبیل - بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث بزرگراه اردبیل - سرچم اختصاص می‌یابد که اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته برای احداث بزرگراه‌های در حال توسعه استان اقدامات اساسی و حائز اهمیتی انجام یافته است که به همین منظور یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث بزرگراه اردبیل - سرچم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که خوشبختانه روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح استان با وضعیت مطلوبی ادامه دارد و در این زمینه توسعه برنامه‌های مربوطه ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون می‌شود که امیدواریم مسئولین و دستگاه‌های مربوطه همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای ادامه پروژه کریق - آرموداق نیز اقداماتی در حال انجام است به طوری که تاکنون پنج کیلومتر آسفالت شده و تا سال آینده مابقی نیز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

بدری ادامه داد: مراحل ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل - میانه با ۳۰ کیلومتر محقق شده و در تلاش هستیم تا ۱۰۰ کیلومتر از آن را تا پایان امسال تکمیل کرده و در راستای استفاده از تکنولوژی‌ها و مشخصات فنی اجرای آن را تسریع بخشیده و ریل‌گذاری را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: تونل دوم حیران هم که جزو یکی از اولویت‌های اساسی برای کاهش ترافیک است با سرعت مطلوبی در حال ادامه است و با توجه به این که علاوه بر کاهش ترافیک در توسعه گردشگری نیز مؤثر است بنابراین درصدد هستیم اهمیت این پروژه‌ها را مشخص کنیم که در این زمینه مجلس همیشه پیگیر است.

کد خبر: ۴۸٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha