۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
«وخارزم» ۸۸۶ هزار و ۵۳۶ ریال سود ساخت
طی دوره ۳ ماهه؛

«وخارزم» ۸۸۶ هزار و ۵۳۶ ریال سود ساخت

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۸۸۶ هزار و ۵۳۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۸ اعلام شده بود، از افزایش یک میلیون درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی با سرمایه ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یاد شده، مبلغ ۱۱ هزار و ۸۱ میلیارد و ۷۰۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۸۶ هزار و ۵۳۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۷۸ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۳ هزار و ۱۴۹ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود وخارزم در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۸۸ ریال و سود خالص را یک هزار و ۹۶ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در دوره یاد شده، با کاهش ۴ هزار و ۹۷۲ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال به ۹۸ هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۹۰۰ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال معادل ۱۱ هزار و ۴۵۳ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال محاسبه شد.

وخارزم تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۶۶۴ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۱۳ هزار و ۴۰۹ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۰ هزار و ۷۴۴ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک ۳ و ۵۶۲ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۸٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha