۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
وزیر صمت به کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس می‌آید
طی هفته جاری؛

وزیر صمت به کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس می‌آید

کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در هفته جاری به بررسی راهکارهای جلوگیری از کاهش تولید با حضور رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌پردازد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، نشست کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس یکشنبه (۲۷ مهر ماه) با دستور کار بررسی لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری- صنعتی با حضور مسولان وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان امور مالیاتی، شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار با حضور مسولان و کارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و بخش خصوصی و بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن با حضور وزارت راه و شهرسازی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دستور کار دیگر کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس در روز یکشنبه هفته جاری خواهد بود.

همچنین اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس دوشنبه (۲۸ مهر ماه) میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی خواهند بود تا راهکارهای مقابله با کاهش تولید در صنایع و معادن با حضور نمایندگان دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و بخش خصوصی مورد بررسی قرار گیرد.

براساس این گزارش کمیته اصل ۴۴ کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس سه‌شنبه (۲۹ مهر ماه) به بررسی بنگاه‌های خارج از لیست واگذاری، ارزیابی توجیهات و تطبیق آن با قانون با حضور وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان خصوصی سازی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی می‌پردازد.

کد خبر: ۴۸٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha