۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
بررسی طرح تحول بازار خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس
طی هفته جاری انجام می‌شود؛

بررسی طرح تحول بازار خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس

کمیسیون صنایع و معادن مجلس طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک را در هفته جاری بررسی می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعضای کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (۲۷ مهر ماه) خود، لایحه اصلاح قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های کشور و طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک را بررسی می‌کنند.

بررسی لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری- صنعتی و طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سه شنبه(۲۹ مهر ماه) خواهد بود.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن روز سه شنبه هفته جاری میزبان علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس خواهند بود تا گزارش وی درباره مسائل و اولویت‌های کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار گیرد.

براساس دستور کارِ هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعضای کمیسیون در جلسه روز سه‌شنبه (۲۹ مهر ماه) خود میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی خواهند بود تا اولویت‌ها و راهکارهای عملیاتی وزارتخانه تبیین شود.

براساس این گزارش کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز دوشنبه(۲۸ مهر ماه) به بررسی طرح حمایت از توسعه و رقابت‌پذیری پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات پایه و کاربردی شبکه ملی اطلاعات می‌پردازد. همچنین بررسی طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار دستورکار کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار خواهد بود.

کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن پیش‌نویس اساسنامه شرکت ملی پتروشیمی و طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران را با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی می‌کند.

براساس این گزارش بررسی لایحه حمایت از مالکیت صنعتی دستور کار کمیته صنعت و راهبردهای توسعه صنعتی در یکشنبه هفته جاری خواهد بود و کمیته معدن و صنایع معدنی نیز پیش‌نویس طرح اصلاح قانون معادن را با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان منابع طبیعی و مرکز پژوهش‌های مجازی مورد بررسی قرار می دهد.

کد خبر: ۴۸٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha