۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
سقوط سهام اپل پس از رونمایی از محصولات جدید
حکومت نوسان در بازارهای جهان؛

سقوط سهام اپل پس از رونمایی از محصولات جدید

بازار آمریکا در معاملات روز جمعه در روند نوسانی فعالیت هفتگی خود را به اتمام رساند در حالی که صنایع بهداشتی و خدمات درمانی، صنایع مادر و صنایع خدماتی، بیشترین تقاضا را در این بازار داشتند.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، در آخرین روز کاری هفته در بازار وال استریت، شاخص ها با روند نوسانی همراه شدند و صنایع نفت و گاز، خدمات مصرفی و زنجیره ای با اقبال کمی از سوی سهامداران مواجه شدند.

در این بین، در ساعات پایانی کار بورس نیویورک، شاخص داوجونز با رشد ۰.۳ درصدی رو به رو شد و شاخص اس اند پی  با رشد ۰.۰۱ درصدی همراه شد و شاخص نزدک نیز ۰.۳ درصد منفی شد.

بهترین عملکرد را قیمت سهام کاترپیلار در شاخص داوجونز بر عهده گرفت که با رشد ۲.۲ درصدی توانست در صدر جدول قرار بگیرد. در حالی که قیمت سهام بوئینگ نیز ۱.۸  درصد مثبت شد.

بدترین عملکرد نیز به سهام شرکت اپل تعلق گرفت که با افت ۱.۴ درصدی، کاهش عجیبی را پس از رونمایی از سری جدید محصولات خود به ثبت رساند. پس از اپل، بانک گلدمن ساکس ۱.۱ درصد منفی شد و قیمت سهام شرکت خودروسازی شورون نیز افت ۰.۸ درصدی را به نام خود به ثبت رساند.

اما در بازار طلا نیز، قیمت هر اونس از این فلز گرانبها با کاهش ۰.۳ درصدی به هر اونس یک هزار و ۹۰۲ دلار رسید و قیمت نفت آتی سبک آمریکا نیز با کاهش ۰.۴ درصدی همراه شد و قیمت آتی نفت برنت نیز با کاهش ۰.۸ درصدی به هر بشکه ۴۲ دلار و ۸۱ سنت رسید.

در بازار اروپا نیز شاخص فوتسی لندن با رشد ۱.۴ درصدی همراه شد و داکس آلمان نیز ۱.۶ درصد رشد کرد در حالی که شاخص یورواستاکس نیز با افزایش ۱.۶ درصدی معاملات را به پایان برد.

اما در بازارهای آسیایی، شاخص نیکی ژاپن افت ۰.۴ درصدی را از خود بر جای گذاشت و شاخص اصلی بورس استرالیا با افت ۰.۴ درصدی همراه شد . شاخص شانگهای چین نیز رشد ۰.۱ درصدی را از خود بر جای گذاشت.

کد خبر: ۴۸٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha