۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
بانک مسکن استان اردبیل ۵ برابر منابع خود تسهیلات پرداخت کرده است
مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل:

بانک مسکن استان اردبیل ۵ برابر منابع خود تسهیلات پرداخت کرده است

اردبیل- کوهی فر، مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: بانک مسکن استان اردبیل پنج برابر منابع خود تسهیلات پرداخت کرده و به عنوان مدیریت موفق و سبز همچنان تمرکز خود را بر پرداخت منابع بیشتر قرار داده است.

ابوالفضل کوهی‌فر در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در طرح مسکن مهر و با پرداخت تسهیلات به ۶۲ هزار رتبه اول را به دست آوردیم و تاکنون همه واحدها تعیین تکلیف شده و تنها یک هزار و ۷۰۰ واحد در مرحله فروش اقساط قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۳ تا ۹۷ بانک مسکن استان اردبیل رتبه اول پرداخت تسهیلات را در کشور دارد و در ۶ ماهه اول امسال نیز در بین ۱۲ مدیریت هم‌درجه بانک مسکن همچنان صدرنشین هستیم.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: همکاران ما در بانک مسکن با جان و دل تلاش می‌کنند تا حتی با پرداخت تسهیلات برای یک واحد بیشتر این جایگاه ممتاز را حفظ کنند که امیدواریم مدیران این مجموعه در این زمینه کمک کار ما باشند.

کوهی‌فر افزود: در اقدام ملی مسکن به عنوان بانک پیشرو در سطح کشور قرارداد پرداخت تسهیلات برای ۵۴۰ واحد به امضا رسیده است.

وی ادامه داد: ما خوشحال هستیم که با پرداخت این تسهیلات افراد فاقد سرپناه را صاحبخانه می‌کنیم و همچنان به عنوان بانک پیشرو سعی‌مان بر پرداخت تسهیلات و همراهی با پیمانکاران است.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل از صدور ضمانت نامه‌ها برای پیمانکاران و تشویق و ترغیب آنها به این کار خبر داد و بیان کرد: بانک مسکن استان اردبیل پنج برابر منابع خود تسهیلات پرداخت کرده و به عنوان مدیریت موفق و سبز همچنان تمرکز خود را بر پرداخت منابع بیشتر قرار داده است.

وی اظهار کرد: ۲۳ درصد تسهیلات اعطایی در استان حتی بالاتر از بانک ملی در اختیار بانک مسکن استان قرار دارد و در این زمینه جایگاه اول را داریم.

کد خبر: ۴۸٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha