۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
اتحادیه تولیدکنندگان اراک طی یکسال اخیر اسیر رکود بوده است
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک:

اتحادیه تولیدکنندگان اراک طی یکسال اخیر اسیر رکود بوده است

اراک- بیکی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک با بیان اینکه اتحادیه تولیدکنندگان از سال ۹۶ تا ۹۸ فعالیت خوبی داشته گفت: این اتحادیه طی یکسال گذشته اسیر رکود زیادی بوده است و انتظار می رود این فعالیت ها مجددا از سرگرفته شود.

ناصر بیکی در گفتگو با خبرنگار بازار درخصوص وضعیت اتحادیه صادرکنندگان و تولید کنندگان اراک اظهار داشت: خروجی فعالیت  اتحادیه تولیدکنندگان‌ و صادرکنندگان بایستی در راستای افزایش صادرات استان باشد و باتوجه به اینکه تولیدکنندگان بالاخص صادرکنندگان ما در ۳۰ سال گذشته مشکلات زیادی داشته اند، لذا حل این مشکلات و موانع ، فعالیت بیشتر اتحادیه تولیدکنندگان‌ و صادرکنندگان را می طلبد.

بیکی با اشاره به اینکه تشکلها در نقش اتاق فکر می توانند نظرات کارشناسی خوبی به اتاق بازرگانی و بخش خصوصی ارائه دهند گفت: در این راستا همیشه خواهان برگزاری جلسات مستمر با تشکلها هستم.

وی افزود: با وجود مشکلات فراوان در سالهای گذشته ، اتاق بازرگانی اراک سعی نمود از رسالت اصلی خود غافل نباشد، برای نمونه ، میتوان به ساخت و افتتاح ساختمان‌ جدید اتاق استان مرکزی اشاره نمود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک بیان داشت: در شرایط حاضر ، تشکل های اقتصادی بایستی‌ خود را از مسائل و مشکلات درونی تشکل جدا ساخته و برای خروج از شرایط اضطراری فعلی و حل مشکلات اعضای خود تلاش مضاعفی  کنند.

بیکی عنوان داشت: انجمن ها و اتحادیه ها اجزای اصلی تشکیل دهنده اتاق های بازرگانی‌ هستند، با این اوصاف اتاق های بازرگانی بایستی نهایت حمایت خود را از تشکلهای زیرمجموعه خویش را به کار برند.

وی با بیان اینکه اتحادیه تولیدکنندگان از سال ۹۶ تا ۹۸ فعالیت خوبی داشته گفت: اما در یکسال گذشته به نظرم اسیر رکود زیادی بوده است و انتظار می رود این فعالیت ها مجددا از سرگرفته شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک  اظهار داشت: هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان مرکزی ، از تشکل های اتاق بازرگانی اراک نهایت حمایت را خواهند داشت ولی تخصیص بودجه به تشکل ها صرفا  با ارائه عملکرد مؤثر امکانپذیرخواهد بود، لذا از تشکل ها انتظار داریم در قبال حمایت های ولو ناچیز اتاق فعالیت موثر و کارآمدی داشته باشند چرا که هیات رییسه جدید اتاق بازرگانی استان مرکزی مصمم است تلاشهای خویش را در راستای حمایت از فعالین اقتصادی استان گسترش داده ، از دل مشغولی های درون سازمانی روزمره مسبوق به سابقه سالهای اخیر فاصله گرفته ، مطالبات فعالین اقتصادی را در سطح محلی و ملی پیگیری و حمایت مؤثر نماید و در همین راستا عملکرد خوب و بازدهی جلسات تشکلها می تواند به حل مشکلات خاص اعضای آن تشکل کمک شایانی نماید.

کد خبر: ۴۸٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha