۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
برخورد قانونی قاطع و بازدارنده با متخلفان و گران‌فروشان در بازار هرمزگان
استاندار هرمزگان تاکید کرد:

برخورد قانونی قاطع و بازدارنده با متخلفان و گران‌فروشان در بازار هرمزگان

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: باید با روش‌های جدید در نظارت، برخورد قانونی قاطع، محکم و بازدارنده با متخلفان و گران‌فروشان در بازار استان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، فریدون همتی شامگاه پنج شنبه در محل استانداری هرمزگان در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با تأکید بر اینکه باید با روش‌های جدید در نظارت، برخورد قانونی قاطع، محکم و بازدارنده با متخلفان و گران‌فروشان در بازار صورت گیرد، عنوان کرد: تعزیرات حکومتی موظف است، برخورد قانونی، محکم و بازدارنده با متخلفان در مراحل مختلف عرضه خدمات و کالا داشته باشد تا از گران‌فروشی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در مسیر فعالیت همه بخش‌ها در بازار و ارائه خدمات و کالا باید نظارت و کنترل با جدیت صورت گیرد تا هیچ کسی نتواند سوء استفاده داشته باشد.

استاندار هرمزگان افزود: دستگاه های مسئول در همه بخش ها مکلف هستند که قیمت‌ها را به طور دقیق بررسی و سود متعارف هر نوع کالا و خدمات را مشخص کنند و اجازه ندهند که دلالان در قیمت‌ها و عرضه کالا اختلال ایجاد کنند.

همتی تصریح کرد: از مردم نیز می خواهیم در ارائه گزارش در خصوص انواع تخلفات و گران‌فروشی در بازار مشارکت و حساسیت داشته باشند و این موارد را به اطلاع دستگاه‌های مسئول برسانند.

وی گفت: تعزیرات حکومتی نیز در صورت مشاهده تخلف باید در خصوص جریمه و پلمب واحد صنفی متخلف در همان محل تصمیم‌گیری و حکم قضایی را صادر و اجرا کند.

کد خبر: ۴۷٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha