۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
کمبود بودجه دلیل کافی برای کم‌کاری در حوزه تولید مسکن نیست
استاندار آذربایجان شرقی:

کمبود بودجه دلیل کافی برای کم‌کاری در حوزه تولید مسکن نیست

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت سیاست‌های تولید مسکن بویژه برای اقشار محروم و کم‌درآمد، اقدامات انجام‌شده در این حوزه را در استان ناکافی دانست و گفت: کمبود بودجه و اعتبار دلیل کافی برای کم‌کاری در این حوزه نیست و باید از امکانات خوبی که در اختیار داریم به بهترین شکل استفاده کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا  پورمحمدی پنج شنبه شب در جلسه ستاد باز آفرینی شهری استان اظهار کرد: با وجود طرح‌های متعدد برای تولید مسکن، هنوز اقدام عملیاتی قابل توجهی در این حوزه انجام نشده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در جلسات ستاد بازآفرینی شهری، شاهد گزارش‌های تکراری هستیم، افزود: این ستاد بالاترین مرجع سیاست‌های تولید مسکن در استان است و انتظار داریم که برای سامان‌دهی حوزه مسکن و تأمین مسکن اقشار محروم و کم‌درآمد تدابیر جدی اتخاذ شود.

وی در همین زمینه بر گره گشایی مشکلات و تسریع در روند پروژه های احداث مسکن بازآفرینی شهری و اقدام ملی مسکن در استان تاکید کرد.

پورمحمدی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در این زمینه بسیار کمتر از انتظارات است، تاکید کرد: کارگروهی در این خصوص تشکیل شود تا با تدبیر، جدیت و سخت کوشی کارها را پیش ببرد.

وی افزود: سیاست های مسکن برای نیازمندان دو وجهی است چرا که هم سرپناه است و هم در این وضعیت اقتصادی دارایی است از این رو باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات موجود در این زمینه را حل کنیم.

کد خبر: ۴۷٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha