۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
لزوم نظارت ویژه بر تولید و تنطیم قیمت مرغ در استان همدان
استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم نظارت ویژه بر تولید و تنطیم قیمت مرغ در استان همدان

همدان - استاندار همدان بر نظارت ویژه بر تولید و تنطیم قیمت مرغ در استان همدان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مربوطه در توزیع مرغ به صورت عادلانه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدسعید شاهرخی بعدازظهر پنج شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به عنوان مسئول مستقیم نهاده‌های دامی باید تمام تلاش خود را برای افزایش موجودی نهاده های دامی، به کار گیرد.

وی با بیان اینکه باید دغدغه تولیدکنندگان دام و طیور مورد توجه قرار گیرد چرا که رضایت تولیدکنندگان باید جلب شود، گفت: گروه‌های هدف و آسیب‌پذیر برای توزیع مرغ باید شناسایی و در یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده گوشت مرغ بین آنها توزیع شود.

استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه باید در توزیع مرغ به صورت عادلانه اقدام کنند؛ گفت: دستگاه‌های متولی توزیع مرغ در استان همدان تلاش کنند که در فرآیند توزیع، تمام پروتکل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا رعایت شود.

شاهرخی تاکید کرد: تیم نظارت بر فرآیند تولید و توزیع مرغ، گزارش کاملی به استانداری ارائه کنند تا موانع و مشکلات شناسایی و مورد بررسی قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه باید بررسی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسبه و بازاریان، اصناف و اتحادیه‌های استان همدان در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گیرد؛ گفت: ستاد تنظیم بازار کسانی را که سعی در ایجاد اختلال در بازار  دارند، شناسایی کند تا با آنها برخورد قانونی شود.

کد خبر: ۴۷٬۹۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha