۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
۲۳۰۰ صادرکننده، تعهدات ارزی خود را به صورت کامل ایفا کرده‌اند
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران:

۲۳۰۰ صادرکننده، تعهدات ارزی خود را به صورت کامل ایفا کرده‌اند

زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: سازمان توسعه تجارت ایران از صادرکنندگانی که تعهدات ارزی حاصل از صادرات خود را به طور کامل ایفا کرده‌اند، طی مراسمی تقدیر می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن گرامیداشت روز ملی صادرات گفت: سازمان توسعه تجارت ایران از صادرکنندگانی که تعهدات ارزی حاصل از صادرات خود را به طور کامل ایفا کرده‌اند، طی مراسمی تقدیر می‌کند.

زادبوم تعداد صادرکنندگانی را که تعهدات ارزی خود را به صورت صد در صد ایفا کرده‌اند بیش از ۲۳۰۰ صادرکننده اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۳۹ صادرکننده با صادرات بیش از ده میلیون یورو و میانگین بازگشت ارز صد درصد در طول ماه‌های گذشته انتخاب شده‌اند و که از آن تقدیر و تشکر خواهد شد.

وی افزود: بسته تشویقی بازگشت ارز حاصل از صادرات توسط سازمان توسعه تجارت ایران، تدوین و همزمان با تقدیر از صادرکنندگان برتر در حوزه رفع تعهدات ارزی رونمایی خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، صادرکنندگان کشورمان را مجموعه‌ای متعهد و متخصص دانست و اظهار امیدواری کرد با استفاده از ابزارهای تشویقی پیش رو، بازگشت ارز حاصل از صادرات در جهت تامین ارز مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی سرعت بیشتری بگیرد.

کد خبر: ۴۷٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha