۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
۱۱۰ هزار مشترک کم مصرف برق زنجان در مناطق شهری و روستایی هستند
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۱۱۰ هزار مشترک کم مصرف برق زنجان در مناطق شهری و روستایی هستند

زنجان- مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه استان زنجان ۳۴۳ هزار مشترک خانگی دارد، گفت: از این تعداد حدود ۱۱۰ هزار مشترک کم مصرف در مناطق شهری و روستایی هستند و از ابتدای آبان ماه سالجاری کل قبض برق آنان رایگان می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا علیزاده ظهر پنجشنبه در پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل شرکت برق زنجان، با اشاره به اجرای طرح «برق امید» در استان زنجان، گفت: این طرح  از اول آبان ماه با هدف اصلاح الگوی مصرف مشترکان خانگی در استان اجرا می شود. 

وی اظهار کرد: طرح برق امید در کنار دیگر طرح های تشویقی توسط وزارت نیرو و برای رعایت الگوی مصرف و تغییر نگرش مصرف کنندگان برق اجرا می شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان ۳۴۳ هزار مشترک خانگی دارد، گفت: از این تعداد حدود ۱۱۰ هزار مشترک کم مصرف در مناطق شهری و روستایی هستند و از ابتدای آبان ماه سالجاری کل قبض برق آنان رایگان می شود.

علیزاده با بیان اینکه در استان زنجان ۱۰۰ کیلووات ساعت در ماه برای تابستان  و ۸۰ کیلووات ساعت برای دیگر فصل های سال انرژی برق مصرفی لحاظ شده است، ابراز کرد: هر کدام از مشترکانی که بتوانند مصرف خود را تا این رقم  حفظ کند تخفیف ۱۰۰ درصدی برق برای آنها اعمال خواهد شد. 

وی با بیان اینکه در استان حدود ۳۰ درصد مشترکان کم مصرف هستند که ۱۰ درصد میزان انرژی برق را به خود اختصاص دادند، افزود: طرح برق امید برای مشترکان بخش خانگی اجرا می شود و این مشترکان به سه بخش کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم بندی می شوند و  در بخش اول که میزان مصرف مشترکان خانگی کمتر از الگوی مصرف انرژی برق آنها پایین است همه مبلغ برق آنها شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: خوش مصرف ها نیز  مشترکانی که برق مصرفی آنها کمتر از حداکثر الگوی مصرف است را شامل می شوند و مشترکان پرمصرف ها تعداد آنها کم است.

کد خبر: ۴۷٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha