۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
 مصرف آب در بخش شهری زنجان ۱۲ درصد افزایش یافته است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

مصرف آب در بخش شهری زنجان ۱۲ درصد افزایش یافته است

زنجان- جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: طی شش ماهه امسال میزان مصرف آب در بخش  شهری استان زنجان ۱۲ درصد و در بخش روستایی هم ۲۰ درصد افزایش یافته است.

علیرضا جزء قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مصرف آب زنجانی ها در پیک تابستان افزایش یافته است، گفت: مصرف آب شرب در استان با ۲.۶ میلیون متر مکعب نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد دارد. 

وی با بیان اینکه مشترکان روستایی استان زنجان هم در پیک تابستان هشت میلیون متر مکعب مصرف کردند، اظهار داشت: این میزان مصرف آب در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، گفت: طی شش ماهه امسال میزان مصرف آب در بخش  شهری استان زنجان ۱۲ درصد و در بخش روستایی هم ۲۰ درصد افزایش یافته است.

جزء قاسمی با بیان اینکه کرونا مصرف آب را در بخش شهری و روستایی استان زنجان  را افزایش داده است، تاکید کرد: باید مردم مدیریت مصرف آب را مد نظر قرار دهند. 

وی ابراز کرد: با توجه افزایش مصرف آب در استان زنجان قطعی آب در بخش شهری و روستایی نداشتیم و مردم باید قدر نعمت این نعمت الهی را بدانند و مدیریت مصرف آب را الگوی زندگی قرار دهند. 

کد خبر: ۴۷٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha