۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۳۵ هزار سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی کشور انجام شده است
معاون وزیر صمت:

۳۵ هزار سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی کشور انجام شده است

شیراز- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: ۸۴۰ شهرک صنعتی فعال در سطح کشور به مرحله فعالیت و واگذاری رسیده اند که تاکنون ۴۷ هزار واحد تولیدی و صنعتی به بهره برداری رسیده و ۳۵ هزار سرمایه گذار نیز قرارداد منعقد کرده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس محسن صالحی نیا در آیین افتتاحیه منطقه ویژه اقتصادی کازرون گفت: ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی در راستای سیاست‌های دولت به منظور استقرار واحدهای صادرات محور و بهره‌گیری از ظرفیت این واحدها به منظور ارتقای بخش تولید و صادرات انجام شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت ایجاد زیرساخت‌های صنعتی به منظور استقرار واحدهای صنعتی و توسعه صنعتی است که در این خصوص ۸۴۰ شهرک صنعتی فعال در سطح کشور تاکنون به مرحله فعالیت و واگذاری رسیدند که در قالب این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۴۷ هزار واحد تولیدی و صنعتی به بهره برداری رسیدند و ۳۵ هزار سرمایه گذار نیز قرارداد منعقد کرده و در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: سیاست ما حمایت از سرمایه‌گذاران است و در این راستا سایر دستگاه‌های اجرایی نظیر دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیز بانک‌ها نیز باید سرمایه‌گذاران را حمایت کنند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه بر استقرار کامل زیرساخت‌ها و امکانات در منطقه ویژه اقتصادی کازرون تاکید کرد و گفت: در این زمینه ما نیز حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

صالحی‌نیا افزود: امیدواریم در فاز دوم این منطقه ویژه اقتصادی نیز با توسعه زیرساخت ها شاهد ارتقاء وضعیت استقرار واحدهای صنعتی باشیم.

کد خبر: ۴۷٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha