۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
شرکت سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در بورس تهران درج شد

شرکت سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در بورس تهران درج شد

شرکت سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه ۳۹.۰۸۴ میلیارد ریال با نماد «وسکهبو» به عنوان بیست و ششمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش بازار به نقل از بورس اوراق بهادار تهران، در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ ۰۹ / ۰۲ / ۱۳۹۹و آیین ­نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصوب ۰۴ / ۰۵ / ۱۳۹۹شورای عالی بورس و اوراق بهادار، بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۱۲ / ۰۶ / ۱۳۹۹هیئت پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه­ گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بیست و ششمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی و پانصد و هفتاد و ششمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه­ گذاری­ ها» و بخش «سایر واسطه­ گری­ های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسکهبو، Vasekahboo» در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه­ گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ ۲۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹ تحت شماره ۱۰۹۵۸ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت در تارنمای سامانه جامع اطلاع­ رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.

کد خبر: ۴۷٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha