۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
پرداخت ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد: 

پرداخت ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان

گرگان- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ تا کنون ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در سیصد و شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهار کرد:  از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تاکنون درخواست تسهیلات ۱۵۰ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از ۹۷۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی افزود: از کل واحدهای معرفی شده به بانک‌ها تعداد ۵۷ واحد تولیدی استان ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه دوم کشور را در اختیار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: از محل اعتبارات  تبصره ۱۸ هم از ۹۳ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۶۰۰ میلیارد تومان، تاکنون به ۲۷ واحد حدود ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است و از این حیث گلستان در جایگاه دوازدهم کشور قرار دارد .

به گفته وی، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی هم تاکنون درخواست تسهیلات ۲۱۵ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۷۳۷ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۴۶ واحد ۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کردهاند و در این بخش هم گلستان در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

گفتنی است در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی نیز بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد.

کد خبر: ۴۷٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha