۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
۲۵۰ کیلومتر شبکه آب شهری و روستایی در استان همدان اصلاح شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

۲۵۰ کیلومتر شبکه آب شهری و روستایی در استان همدان اصلاح شد

همدان - حسینی بیدار؛ مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب استان همدان از اصلاح ۲۵۰ کیلومتر شبکه آب شهری و روستایی در استان همدان خبر داد.

سیدهادی حسینی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان همدان زیر پوشش شبکه آب شرب قرار دارد، گفت: جمعیت روستایی زیر پوشش شبکه آب شرب نیز به رقم ۸۶ درصد رسبده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان شاخص بهره‌مندی آب شرب در بخش روستایی را ۷۸ درصد عنوان کرد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۲۵۰ کیلومتر شبکه آب شهری و روستایی در استان همدان اصلاح شده که ۱۲۵ کیلومتر شبکه آب شهری و ۱۲۵ کیلومتر شبکه آب روستایی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه آب شهری در استان همدان ۱۰۵ کیلومتر توسعه یافته ضمن اینکه شبکه آب روستایی نیز ۵۱۷ کیلومتر توسعه یافته است؛ افزود: تعداد انشعابات آب نصب شده در بخش شهری ۸۵ هزار و ۸۵۰ مورد و در بخش روستایی ۳۰ هزار و ۷۲۰ فقره است.

حسینی بیدار با بیان اینکه تعداد کل روستاهای استان همدان یک هزار و ۶۵ روستا است، عنوان کرد: از این تعداد ۷۹۰ روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب هستند و ۵۲۰ هزار و ۵۴۵ نفر در قالب ۱۶۵ هزار و ۱۱ خانوار از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با یادآوری اینکه خط قرمز شرکت آب و فاضلاب کیفیت است و اگر آب کیفیت نداشته باشد ترجیح می‌دهیم آن را قطع کنیم، گفت: بیشتر کارها به صورت تعهدی اجرا می‌شود و پیمانکاران و نیروهای شرکت کارها را پیش می‌برند.

کد خبر: ۴۷٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha