۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
سه طرح عمرانی از محل سهم دولتی معادن در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

سه طرح عمرانی از محل سهم دولتی معادن در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

هشترود- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: از محل یک درصد اعتبارات سهم دولتی معادن، سه طرح عمرانی در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش بازار، حبیب امین زاده روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی یانبلاغی در شهرستان هشترود افزود: بودجه این سه طرح که قرار است در استان از سوی سازمان اجرا شود ابلاغ شده است.

وی همچنین به طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی یانبلاغی علیا – طالب چمن در هشترود اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای توسعه پایدار روستاها و از محل همین اعتبارات اجرا و بهره برداری شد.

فرماندار هشترود نیز در این مراسم از وجود ۳۵۰ کیلومتر راه نامناسب روستایی در شهرستان خبر داد و گفت: تخریب جاده های روستایی تنها دستاورد معادن برای مردم منطقه بوده و فایده ای نداشته است.

امین امینیان احداث راه روستایی را عاملی در جلوگیری از مهاجرت به شهرها عنوان کرد و خواستار بهسازی و احداث و آسفالت راه های روستایی به ویژه راه های روستایی تخریب شده در مسیر معادن شد.

آسفالت راه روستایی یانبلاغی به هشترود به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد و با بهره برداری از آن  ۲۰ روستا به یکدیگر و جاده هشترود - مراغه متصل شدند.

کد خبر: ۴۷٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha