۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
 ۱۲ هزار واحد مسکن ملی در گیلان احداث می شود
استاندار گیلان:

۱۲ هزار واحد مسکن ملی در گیلان احداث می شود

رشت - استاندار گیلان سهمیه استان برای ساخت مسکن ملی را ۱۲ هزار و ۳۹۲ واحد اعلام کرد و خواستار همکاری دستگاه ها برای اجرای این طرح شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در شورای مسکن استان سهمیه ابلاغی طرح ملی مسکن در استان واجرای این طرح را ۱۲ هزار و ۳۹۲  واحد اعلام و تأکید کرد که گیلان با تلاش مضاعف و هم افزایی، جزو استان های پیشتاز در اجرای طرح اقدام ملی مسکن باشد و به اقشار متوسط و کم برخوردار که متقاضی دریافت این واحدها هستند،کمک صورت گیرد.

وی با تاکید بر تلاش دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن در نقاط مختلف استان تصریح کرد: شهرداران جهت صدور پروانه و مجوزهای حفاری باید همکاری مناسبی داشته باشند.

زارع به فاز دوم مسکن مهر رشت نیز اشاره و اضافه کرد: دو هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی این مجموعه، بین ۶۰  تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با همتی مضاعف می توان بخشی از آن را در سال‌جاری به بهره برداری رساند.

وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان برای بهبود زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های مسکن عنوان داشت: انتظار دارم مسئولان دستگاه‌های اجرایی، وعده های خود در جلسات را با جدیت پیگیری کنند.

وی اظهار کرد: برای رفع برخی مشکلات، نیاز به تشکیل جلسه شورای مسکن نیست و بسیاری از موضوعات را می‌توان در کمیته ذیل شورا، بررسی و برای آنها چاره اندیشی کرد.

استاندار گیلان همچنین تأکید کرد که موضوعات حقوقی مربوط به پروژه های مسکن مهر تالش و آستارا در این شهرستان‌ها به طور ویژه پیگیری شود. 

کد خبر: ۴۷٬۷۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha