۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
آپریلیا اطلاعات بیشتر در مورد RS۶۶۰ را منتشر کرد
پرچمدار زیبا و جذاب ایتالیایی‌ها!

آپریلیا اطلاعات بیشتر در مورد RS۶۶۰ را منتشر کرد

قیمت سوپربایک جدید آپریلیا از ۱۸هزار و ۵۰۰ دلار آغاز خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: اگر بخواهیم یک اسپرت‌ساز ایتالیایی در زمینه موتورسیکلت‌های باعملکرد بالا را معرفی کنیم، شاید نخست دوکاتی در ذهن جا می گیرد و این مساله منطقی به نظر می‌رسد.

اما رقیب سرسخت دیرینه آن یعنی آپریلیا را نباید فراموش کرد که در مسابقات موتوجی‌پی و همچنین در طراحی و تولید سوپربایک‌های جسور و قدرتمند صاحب سبک است.

شاید بتوان گفت که حدود یکسال است که خبرهای متعددی مبنی بر نسل جدید پرچمدار ۶۰۰سی‌سی آپریلیا در فضای مجازی منتشر شده، هر روز اسپرت‌دوستان منتظر خبر جدید و دسته اول از آن هستند.

بنابراین این خبر برای اسپرت‌دوستان است، زیرا به تازگی جزئیات بیشتر از RS۶۶۰ منتشر شده که طراحی ظاهر آن نسبت به قبل تنومندتر و عضلانی‌تر شده که با وجود حجم‌های منقطع روی باک و فلاپ‌های بدنه عضلانی و البته سنگین به لحاظ بصری به نظر می‌آید.چراغ‌های کشیده‌تر با LED های وی‌شکل در جلو و فلاپ یکپارچه چندضلعی چهره‌ای کاملا تهاجمی و البته جذاب برای RS۶۶۰ به ارمغان آورده است.

اما پیشرانه ۶۵۹ سی‌سی که قرار است تامین کننده نیروی پیشران RS۶۶۰ باشد یک موتور موازی دوسیلندر تویین با نسبت کورس به قطر پیستون  ۸۱ در ۶۳.۹۳ و نسبت تراکم ۱۳.۵ به یک و پاشش دو انژکتور برای هرسیلندر با سیستم EFI می‌تواند حداکثر ۱۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۶۷ نیوتون‌متر گشتاور را تولید کند.

همانطور که انتظار می‌رفت سازه بدنه از آلومینیوم و در فریم جلو از تیتانیوم بوده تا مجموع وزن را به ۱۸۳ کیلوگرم برساند، اما سیستم‌های جدیدی کنترل کشش آپریلیا، کنترل چرخ‌ها، سیستم ترمز ضدقفل ABS و سیستم تنظیم پنج حالته برای سواری از مهم‌ترین امکانات RS۶۶۰ هستند که احتمال دارد قیمت این سوپربایک جدید آپریلیا از ۱۸هزار و ۵۰۰ دلار آغاز شود.

کد خبر: ۴۷٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha