۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
جایگاه خراسان شمالی در حمل‌ونقل کشور مطلوب نیست
نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی:

جایگاه خراسان شمالی در حمل‌ونقل کشور مطلوب نیست

بجنورد- وحیدی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه خراسان شمالی در حوزه حمل‌ونقل کشور نامطلوب است که باید با ایجاد فرصت‌های رقابتی جایگاه استان در حوزه حمل‌ونقل را بالاتر ببریم.

محمد وحیدی در گفتگو با بازار اظهار داشت: نگاه و برنامه‌ریزی درازمدت برای شرکت‌های حمل‌ونقل و برگزاری مناقصه‌های ترکیبی با تعیین بار و مقاصد موردنظر می‌تواند یک راهکار اجرایی خوب برای حل برخی از مشکلات باشد.

وی با اشاره به زحمات رانندگان افزود: رانندگان کمک بزرگی به چرخه تولید در کشور می‌کنند و از این حیث باید به آن‌ها نگاه ویژه شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جر گلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد بستر ارتباطی مناسب با سایر است آن‌ها و برداشتن حصارهای مجموعه‌های تولیدی ضروری است.

وحیدی افزود: واقعاً در استان قدرت انتخابی در حمل‌ونقل مثل راه‌آهن نداریم و قطعاً این کمبود یک فشار و محدودیتی ایجاد می‌کند.

وی گفت: رانندگان با وسیله‌ای که تمام زندگی و سرمایه‌شان هست، در جاده امانت‌دار مردم هستند و جانشان را به خطر می‌اندازند اما متأسفانه حتی بیمه‌ها به آن اندازه‌ای که باید، خطرات این شغل را نمی‌پذیرند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جر گلان در مجلس شورای اسلامی افزود: دریافتی بیمه رانندگان از بسیاری از شغل‌ها پایین‌تر است و راننده‌ بعد از ۳۰ سال کار  کمتر از کارمندان و  برخی کارگران دریافت می‌کند.

 

کد خبر: ۴۷٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha