۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
 ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های اقتصادی بوشهر پرداخت شد
رئیس صمت بوشهر:

۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های اقتصادی بوشهر پرداخت شد

بوشهر- رئیس سازمان صمت بوشهر گفت: به‌منظور حمایت از واحدهای تولیدی تاکنون ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۱۶ بنگاه تولیدی در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و میراث فرهنگی پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صمت بوشهر، سید حسین حسینی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوشهر با تاکید بر توجه به جهش تولید اظهار داشت: در راستای جهش تولید امسال برنامه‌های مهمی در عرصه صنعت و واحدهای تولیدی طراحی و اجرایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به‌صورت هفتگی و مستمر تشکیل می‌شود گفت: این کارگروه‌ها به منظور تسریع در گشایش مسائل و مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی استان برگزار می‌شود.

حسینی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را به عنوان یک ابزار مناسب برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف دانست و بیان کرد: تولید کنندگان می‌توانند درخواست مشکلات مهم و اساسی مرتبط با واحد تولیدی خود را از طریق دستگاه اجرایی مربوطه اعلام کنند تا نسبت به بررسی و سپس ارجاع به دبیرخانه کارگروه تسهیل استان مستقر در سازمان صمت استان در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی لازم قرار گیرد.

وی، از پرداخت ۲۰۵میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: به منظور حمایت از واحدهای تولیدی تاکنون ۲۰۵میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۱۶ بنگاه تولیدی در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و میراث فرهنگی پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه سال گذشته مبلغ ۱۳۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به  ۱۱۹ بنگاه اقتصادی پرداخت شد افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۹۷ بنگاه اقتصادی در استان بوشهر از سوی بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

حسینی از پرداخت ۱۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اعتباری خبر داد و عنوان کرد: طبق آخرین وضعیت موجود تسهیلات برنامه تولید و اشتغال بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه امسال مبلغ ۱۱۶ میلیارد تومان به ۲۳ بنگاه تولیدی اقتصادی در استان بوشهر پرداخت شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمرجهت رونق بیشتر واحدهای تولیدی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده که منجر به بیش از ۴۰۰ مصوبه در راستای مرتفع شدن مشکلات واحدهای صنعتی و کمک به رشد توسعه اقتصادی استان کرده است.

کد خبر: ۴۷٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha