۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
۳۲۹ طرح صنایع دستی در زنجان تسهیلات دریافت کردند
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۳۲۹ طرح صنایع دستی در زنجان تسهیلات دریافت کردند

زنجان- ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: تاکنون ۳۲۹ طرح صنایع دستی در استان زنجان با میزان اشتغال ۴۵۰ نفر و اعتبار ۴۵ میلیارد ریال مورد تائید قرار گرفته و تسهیلات دریافت کردند.

امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در استان زنجان ۶۷۸ طرح صنایع دستی در استان زنجان با میزان اشتغال یک‌هزار و ۹۸ نفر برای تسهیلات خسارت کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کردند، گفت: این میزان تسهیلات درخواستی بیش از ۱۰۷ میلیارد ریال است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۳۲۹ طرح با میزان اشتغال ۴۵۰ نفر و اعتبار ۴۵ میلیارد ریال مورد تائید قرار گرفته و تسهیلات دریافت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، با بیان اینکه ثبت نام در سامانه کار در استان تا پایان مهرماه تمدید شد، گفت: هنرمندان صنایع‌دستی با ورود به سامانه کارا می‌توانند برای تسهیلات کرونا ثبت‌نام و این تسهیلات را با کارمزد ۱۲ درصد دریافت کنند. 

ارجمند تاکید کرد: پرداخت وام به بخش صنایع دستی در استان  زنجان توسط شبکه بانکی قوت بگیرد. 

وی ابراز داشت: متاسفانه با شیوع کرونا تولید صنایع دستی در استان زنجان با مشکل مواجه شده و صنایع دستی در انبارها ذخیره شده است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، تصریح کرد: امیدواریم در شش ماهه دوم سالجاری شاهد رونق تولید و فروش صنایع دستی در استان باشیم. 

کد خبر: ۴۷٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha