۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
انجام عملیات عیب یابی خطوط تغذیه به روش PCM-ACVG برای نخستین بار در شرکت گاز هرمزگان
سرپرست واحد بازرسی فنی و نشت یابی شرکت گاز استان هرمزگان خبر داد

انجام عملیات عیب یابی خطوط تغذیه به روش PCM-ACVG برای نخستین بار در شرکت گاز هرمزگان

بندرعباس- سرپرست واحد بازرسی فنی و نشت یابی شرکت گاز استان هرمزگان از انجام عملیات عیب یابی خطوط تغذیه به روش PCM-ACVG برای اولین بار در شرکت گاز استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان، جواد شهابی، سرپرست  واحد بازرسی فنی و نشت یابی شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد:  عملیات عیب یابی پوشش خط تغذیه طولا/قشم به روشPCM/ACVG برای اولین بار به همت کارشناسان متخصص واحد بازرسی فنی این شرکت  صورت پذیرفت که به موجب این عملیات عیوبی در طول خط مذکور کشف شد.  

وی افزود: روش Pipeline Current Mapping (PCM) یکی از روش های مدرن بازرسی وضعیت سیستم حفاظت کاتدی و کیفیت پوشش خطوط لوله بوده و اساس این روش بر مبنای استفاده از جریان متناوب، تعقیب جهت و مقدار آن در داخل لوله می باشد و این روش با استفاده از جریان های متناوب و با فرکانس های مختلف قادر به تشخیص تداخل جریان استاتیکی و دینامیکی در محیط های شلوغ شهری است.

شهابی عنوان کرد: واحد بازرسی فنی و نشت یابی شرکت گاز استان هرمزگان، در برنامه ها و بازرسی های خود  با استفاده از به روز ترین روش ها و استاندارد های موجود، عملیات پایش را که باعث  کاهش خسارات احتمالی و جلوگیری از هدر رفت  سرمایه های ملی کشور می شود، عملیاتی می کند.

کد خبر: ۴۷٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha