۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
الزام بانک‌ها به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید
معاون امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد

الزام بانک‌ها به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر الزام بانک‌ها جهت اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در گارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت بررسی مشکلات بانکی یک طرح اقتصادی در ورامین اظهار داشت: مصوبه‌های ستاد تسهیل لازم الاجراست و بانک‌ها موظف و مکلف به اجرا هستند.

وی ادامه داد: این ستاد یک کارگروه قانونی و مصوبه‌های آن لازم الاجراست و تمام مجموعه‌های مرتبط از جمله بانک‌ها ملزم به اجرای آن هستند و تلاش می‌کنیم در شرایط موجود از این ظرفیت برای کمک به واحدهای اقتصادی استان استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: از مهم‌ترین درخواست‌هایی که در جلسه‌های این کارگروه مطرح می‌شود بحث اقساط معوق، استمهال، چک‌های برگشتی و پرداخت تسهیلات است که بانک‌ها ملزم به اجرای تصمیم‌ها و عمل به مصوبه‌ها هستند.

عسگری افزود: در بحث رونق تولید نیز تسهیلات رونق تولید یک بحث قانونی و جزو مواردی است که بانک‌ها موظف هستند حتی اگر واحدها دارای مشکل بانکی و معوقه هستند در قالب تسهیلات رونق تولید تسهیلات را پرداخت کنند.

وی به الزام بانک کشاورزی جهت بررسی مجدد ارزش زمین طرح اقتصادی مطرح شده در شهرستان ورامین اشاره کرد و گفت: باید تا یک هفته بانک کشاورزی ارزیابی مجدد از ارزش وثیقه این طرح انجام دهد تا زمینه استمهال بدهی و سپس اعطای تسهیلات به این واحد در جلسه کارگروه بررسی شود.

کد خبر: ۴۷٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha