۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
شبکه‌های سیمی در ۱۵ روستای زنجان به کابل خود نگهدار تبدیل می‌شوند
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

شبکه‌های سیمی در ۱۵ روستای زنجان به کابل خود نگهدار تبدیل می‌شوند

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، گفت: در سال جهش تولید در ۱۵ روستا و ۵۰ کیلومتر از شبکه برق مناطق شهری استان شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار تبدیل می‌شود.

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی تمام شبکه‌های سیمی توزیع برق سطح استان زنجان تبدیل به کابل خودنگهدار می شوند، گفت: این کار باعث کاهش تلفات انرژی برق می شود.

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید در ۱۵ روستا و ۵۰ کیلومتر شبکه های مناطق شهری زنجان شبکه های سیمی به کابل خود نگهدار تبدیل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۹ درصد خانوارهای روستایی زنجان از نعمت برق  برخوردار هستند.

علیزاده با بیان اینکه شرکت توزیع برق زنجان، ۴۶۳ هزار و ۸۳۵ مشترک دارد، گفت: این تعداد ۳۱۲ هزار مشترک شهری و ۱۴۷ هزار مشترک روستایی است.

وی  ابراز کرد: خاموشی‌های برق در زنجان از یک دقیقه و ۱۸ ثانیه به کمتر از یک دقیقه به ازای هر مشترک در روز کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان تاکید کرد: در سالجاری در استان طبق برنامه ریزی خاموشی برق خواهیم داشت و مردم باید در مصرف برق مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۴۷٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha