۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
توزیع ۱۰ تن مرغ در مناطق محروم گلستان/ توزیع لوازم التحریر ادامه دارد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در گلستان خبر داد:

توزیع ۱۰ تن مرغ در مناطق محروم گلستان/ توزیع لوازم التحریر ادامه دارد

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از توزیع ۱۰ تن مرغ در مناطق محروم گلستان توسط این ستاد خبر داد و گفت: اجرای طرح مشق احسان و توزیع لوازم التحریر بین بیش از ۱۰ هزار دانش آموز نیازمند گلستانی ادامه دارد.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام رضا (ع) توزیع ۱۰ تن مرغ در بین مناطق محروم و اقشار نیازمند استان آغاز شده است.

وی توضیح داد: این میزان مرغ در بین هیئت‌های مذهبی شاخص که هم در حوزه عزاداری و هم محرومیت‌زدایی فعال هستند توزیع شده و با کمک نیروهای جهادی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان همچنین از ادامه اجرای طرح  مشق احسان در استان خبر داد و افزود: از آنجایی که شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشت و کسب و کار بسیاری از خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار داده است با مشارکت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌ها اجرای طرح مشق احسان و اهدای بسته‌های لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند گلستانی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شناسایی دانش آموزان به تفکیک جنسیت و مقطع تحصیلی انجام شده است، ادامه داد: تحویل بخشی از بسته‌ها از سوی گروه‌های همکار ستاد انجام شده و مابقی هم در حال انجام است.

سلمان زاده با این توضیح که بسته‌های لوازم التحریر بین بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز نیازمند مناطق محروم گلستان توزیع می‌شود، یادآور شد: تحت حمایت قرار دادن ۵۳۳ کودک زیر ۱۰ سال، ساخت ۵۶ مدرسه، احداث چهار مرکز بهداشتی، تکمیل بیمارستان برکت فاطمه الزهرا(س) مینودشت و مرمت و احداث ۴۳ مسجد بخشی از این ستاد در گلستان بوده است.

وی تصریح کرد: ساخت مسکن محرومان برای ۱۰ هزار خانوار نیازمند در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار دارد و به زودی جزییات آن و سهم استان‌ها مشخص و ابلاغ می‌شود.

کد خبر: ۴۷٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha