۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
تامین مواد اولیه و موارد مرتبط با حوزه نظام بانکی از موانع رونق تولید در کشور است
معاون قضائی دادستان کل کشور:

تامین مواد اولیه و موارد مرتبط با حوزه نظام بانکی از موانع رونق تولید در کشور است

ساوه- معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: تامین مواد اولیه و موارد مرتبط با حوزه نظام بانکی از موانع رونق تولید در کشور است.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید عمرانی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه کارخانه های نورد لوله و پروفیل صفا در ساوه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازدیدهای امروز از این مجموعه نشان داد که فقط ۱۵ درصد از کل توان تولیدی کارخانه در حال فعالیت است، اظهار داشت: رکود مابقی ظرفیت های این کارخانه به دلیل مشکلاتی است که قابلیت حل شدن در داخل کشور را دارند.

عمرانی با اشاره به اینکه تامین مواد اولیه و موارد مرتبط با حوزه نظام بانکی از موانع رونق تولید در مجموعه های اینچنینی محسوب می شود گفت: خود تحریمی ها از جمله موارد دیگر است که رونق تولید را در کشور با مشکل مواجهه کرده است و باید تلاش کنیم با برداشتن این خود تحریمی ها به کارخانه های تولیدی رونق ببخشیم.

معاون قضائی دادستان کل کشور بیان داشت: بررسی و بازدید از واحدهای تولیدی مشکل دار در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد تا بتوانیم با تلاش مضاعف موانع موجود این کارخانه ها و مجموعه های تولیدی را حل کنیم و راه را برای اشتغال پایدار کارگران فراهم کرده و از بیکاری جلوگیری کنیم.

وی عنوان داشت: شرط اساسی رونق تولید در کشور اعتماد به جوانان است و حمایت از تولید ملی و رسیدن به خودکفایی استفاده از ظرفیت های داخلی است.

کد خبر: ۴۷٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha