۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
تصمیم‌گیری در خصوص فرودگاه چابهار تا ۲ هفته دیگر/ خط آهن «چابهار-زاهدان» اولویت‌ دولت و مجلس است
رئیس ‌مجلس:

تصمیم‌گیری در خصوص فرودگاه چابهار تا ۲ هفته دیگر/ خط آهن «چابهار-زاهدان» اولویت‌ دولت و مجلس است

چابهار- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مصمم هستیم تا شهر فرودگاهی چابهار راه اندازی شود، گفت: موضوع راه آهن «چابهار- زاهدان» از جمله اولویت‌های دولت و مجلس است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر قالیباف در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه کنارک اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان سرزمین گنج‌های پنهان و دیار مردمان دلیر، غیور و مهربان است که متاسفانه به دلیل امکانات کم ظرفیت های آن نادیده گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این سفر پیرو نظارت های میدانی مجلس انجام می شود، افزود: یکی از اهداف این سفر بررسی و نظارت دقیق و میدانی بر فعالیت‌ها و پروژه‌های صورت گرفته ونیمه تمام در استان سیستان و بلوچستان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مصمم هستیم تا شهر فرودگاهی چابهار راه اندازی شود، گفت: در خصوص ادامه پروژه شهر جدید فرودگاهی چابهار تا دو هفته دیگر تصمیم گیری نهایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه خط آهن «چابهار-زاهدان» از جمله اولویت‌های دولت و مجلس است، تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان به ظاهر چهره محرومی دارد، اما ظرفیت‌های و پتانسیل‌های بزرگی در آن وجود دارد که به عنوان یک‌گنج بزرگ و پنهان در حاشیه جنوب کشور واقع شده است.

قالیباف با اشاره به اینکه شیلات، ترانزیت، کشاورزی، صنعت و گردشگری از جمله ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است، گفت: امیدوارم این نظارت میدانی بتواند تحرک بیشتری را به پروژه‌های نیمه تمام این استان بدهد.

کد خبر: ۴۷٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha