۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
درخواست سفیر یمن برای ایجاد خط تولید تراکتورهای ایرانی

درخواست سفیر یمن برای ایجاد خط تولید تراکتورهای ایرانی

تبریز- سفیر یمن در تهران، خواستار ایجاد خط تولید و مونتاژ مجتمع تراکتورسازی ایران در کشورش برای کمک به شکوفایی کشاورزی شد.

به گزارش بازار، ابراهیم الدیلمی در حاشیه بازدید از تراکتورسازی تبریز که به همراه وابسته اقتصادی و مسئولین تجاری سفارت یمن در کشورمان انجام شد، اظهار کرد: از برادران خود در جمهوری اسلامی و تراکتورسازی ایران انتظار داریم تراکتورهای مناسب را برای صادرات به یمن، در اختیار تجار یمنی قرار دهند تا زمینه شکوفایی بخش کشاورزی این کشور فراهم شود.

وی افزود: به خاطر تحریم ها و محاصره موجود، امکان هرگونه وارداتی به راحتی امکان پذیر نیست و برخی از کالاها در برخی مواقع تا دو سال طول می کشد به دست مردم یمن برسد. 

الدیلمی با اعلام اینکه یمن در یک محاصره ظالمانه و تحریم های ناجوانمردانه قرار دارد، افزود: مردم یمن با خوداتکایی و به رغم این همه مشکلات، سر از پا ننشسته و برای تحقق آرمان های خود گام بر می دارند.

ابوالفتح ابراهیمی، مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و تأمین نیازهای کشاورزان یمنی در بخش مکانیزاسیون کشاورزی به ویژه تراکتور، گفت: برای تأمین هرگونه تراکتور سبک و سنگین یمن آمادگی داریم.

وی افزود: در بخش خدمات پس از فروش نیز، مجموعه تراکتورسازی آماده است تا در طول چند سال، علاوه بر تأمین قطعات، نسبت به رفع هرگونه مشکلات احتمالی اقدام کند.

کد خبر: ۴۷٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha