۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
انداختن بار همه مشکلات بر دوش صنعتگران انصاف نیست
رئیس مجمع نمایندگان فارس:

انداختن بار همه مشکلات بر دوش صنعتگران انصاف نیست

شیراز - رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: تمامی مشکلات و کمبودهای دولت را باید مد نظر قرار داد اما نباید بار تمامی مشکلات را به دوش صنعتگران انداخت.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم عزیزی ظهر یکشنبه در جمع صنعتگران در محل شرکت شهرک های صنعتی فارس، بر حمایت قاطع از صنعتگران به عنوان جهادگران عرصه تولید تاکید کرد و گفت: مشکلات و کمبودهای دولت را نیز باید لحاظ کرد اما انصاف نیست که همه بار مشکلات روی دوش صنعتگر باشد.

او ادامه داد: با این اوصاف باید به یک مدل منصفانه ای برای حل مشکلات واحدهای صنعتی برسیم که همه خدمات را پوشش دهد.  

این نماینده مجلس تصریح کرد: صنعتگران در خصوص مشکلات طرحی را تنظیم و به مجمع نمایندگان ارائه دهند تا موضوعاتی که باید در مرکز دنبال شود، توسط نمایندگان پیگیری و به سرانجام رسد.

رییس مجمع نمایندگان فارس اظهار کرد: امروز همه گروههای تخصصی صنعت فارس باید در تصمیم گیری ها مشارکت داده شوند و نگاه مجمع نمایندگان به بحث های کارشناسی دقیق و جامع است.

عزیزی همچنین گفت: فارس استان مستعدی در صنعت است اما برای حل مشکلات نباید منتظر منابع دولتی باشیم لذا مشارکت بخش خصوصی در این مسیر یک مساله جدی است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با تاکید بر زیرساخت های صنعتی در فارس گفت: امروز سرمایه گذار برای انتقال آب به شیراز و حل مشکل آب صنعتگران آماده است اما ما نیز باید برای او مشوق و جذابیت ایجاد کنیم.

عزیزی تصریح کرد: به غیر از شیراز، ما ۶۱ شهرک صنعتی دیگر نیز داریم که باید مشکلات آنها را دنبال کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس خواستار تنظیم دو نامه از سوی رییس شرکت شهرک های صنعتی برای وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی شد و گفت: این دو نامه را به مجمع بدهید تا بقیه کار در مرکز دنبال شود.  او در پایان گفت: با وجود تمام مشکلات فرصت های خوبی در استان فارس داریم که به کمک همه صنعتگران شریف که پیشرو در تولید و خودکفا شدن کشور هستند، می توانیم امور را منسجم و منطقی جلو ببریم.

کد خبر: ۴۶٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha