۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
یارانه لبنیات به مصرف‌کنندگان پرداخت شود
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

یارانه لبنیات به مصرف‌کنندگان پرداخت شود

محمودزاده، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: یارانه خرید لبنیات توسط دولت به مصرف کنندگان پرداخت شود تا افزایش قیمت بر بازار مصرف این محصولات تاثیر نداشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جلال محمود زاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت لبنیات و میوه و احتمال حذف آنها از سفره بخش متوسط جامعه به لحاظ درآمدی، گفت: یکی از دلیل افزایش قیمت لبنیات و تولیدات باغی و دامی بالا بودن قیمت نهاده‌های مورد نیاز است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت تمام شده تولید محصولات لبنی و تولیدات باغی افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: دولت نتواسته نهاده‌های مورد نیاز دامداران را با قیمت مناسب و به موقع تامین کند؛ این موضوع خرید نهاده از بازار آزاد توسط دامداران را به همراه داشته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت برای جلوگیری از حذف تولیدات باغی و دامی از سفره اقشار متوسط و پایین جامعه باید نهاده مورد نیاز را در زمان مناسب تهیه کند، ادامه داد: یارانه خرید لبنیات توسط دولت به مصرف کنندگان پرداخت شود تا افزایش قیمت بر بازار مصرف این محصولات تاثیر نداشته باشد.

فشار مضاعف افزایش قیمت محصولات لبنی بر دوش مصرف کنندگان
وی با بیان اینکه کاهش مصرف لبنیات سلامت جامعه را تهدید می‌کند، گفت: متاسفانه علی‌رغم افزایش قیمت محصولات لبنی در بازار درآمد دامداران افزایش نداشته زیرا هزینه تولید آنها بالا رفته است و در این میان مصرف‌کنندگان فشار مضاعف را متحمل می‌شوند.

کد خبر: ۴۶٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha