۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
جریمه برای افراد و اصناف متخلف در حوزه بهداشتی استان سمنان
استاندار سمنان خبر داد؛

جریمه برای افراد و اصناف متخلف در حوزه بهداشتی استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان از احتمال جریمه سنگین برای اصناف و افرادی که بهداشت و به خصوص شیوه نامه‌های ابلاغی کرونا را در سطح استان رعایت نمی‌کنند خبر داد و گفت: احتمال تعمیم جریمه ۵۰ هزار تومانی تا یک میلیون تومانی مصوب در تهران به استان‌های دیگر مانند سمنان در هفته جاری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر ظهر شنبه در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی سالن جلسات استانداری ضمن بیان اینکه امکان دارد تصمیماتی که در ستاد مقابله با کرونای تهران، امروز اخذ شد به استان‌های دیگر مانند سمنان نیز تعمیم یابد، بیان کرد: در این صورت واحدهای متخلف تولیدی و خدماتی در زمینه بهداشتی باید منتظر اعمال جریمه باشند.

وی با بیان اینکه در این طرح حتی افراد هم جریمه می شوند، بیان کرد: جریمه حاصله از این امر به حساب وزارت بهداشت برای درمان کرونا واریز می شود که در تهران این جریمه ها از ۵۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه وضعیت مرگ و میر در استان تثبیت شده اما سرایت بیماری بسیار بالا است، تاکید کرد: سمنان کماکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و شرایط نامساعد است.

آشناگر زدن ماسک، شست و شوی دست‌ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ایجاد تجمع را در زمره پروتکل ها و دستورالعمل ها دانست و تصریح کرد: مردم و اصناف در سراسر استان این موضوع را جدی بگیرند.

وی افزود: تصمیم جریمه اصناف و افراد متهلف در حوزه بهداشتی به دلیل جلوگیری از سرایت بیماری و کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی اخذ شده و در صورتی که به سمنان نیز تعمیم یابد حتماً به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر: ۴۶٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha