۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا آخر مهر ماه
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا آخر مهر ماه

حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش از تسویه پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که در سال ۹۸ بازنشست شده اند، قبل از پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، جمعی از معلمان بازنشسته که هنوز پاداش پایان خدمت خود را نگرفته اند؛ می‌گویند: انتظار داریم در روزهای باقیمانده تا پایان مهر، پاداش پایان خدمت همه فرهنگیان بازنشسته پرداخت شود.

این فرهنگیان با بیان اینکه در ماه‌های اخیر، ارزش پول و سرمایه‌های ریالی به شدت پایین آمده و دلار به ۳۰ هزار تومان رسیده؛ می‌گویند: اگر معوقات ما را در همان اسفند سال قبل یا فروردین و اردیبهشت امسال می‌دانند، قدرت خرید این معوقات بسیار بیشتر از امروز بود؛ در شرایطی که تورم هر روز بیشتر می‌شود و ارزش پول پایین می‌آید، تاخیر در پرداخت معوقات مزدی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان، آسیب بسیار به معیشت خانواده‌های بازنشسته می‌زند؛ تنها چشم امید یک بازنشسته به پاداش پایان خدمت است که با آن بتواند چیزی بخرد یا کسب و کاری در دوران بازنشستگی آغاز کند؛ این تاخیرها برای بازنشستگان بسیار مضر است.

این در حالیست که در روزهای اخیر، در برخی از استانها، پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته پرداخت شده است؛ در روزهای پایانی شهریور، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش فارس از پرداخت پاداش پایان خدمت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ بازنشسته فرهنگی و مرخصی ذخیره آن‌ها به صورت یکجا و با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

در همان روزها، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی ۶۲۷ فرهنگی این استان با اعتبار۸۷۰ میلیارد ریال تامین و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

کد خبر: ۴۶٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
      0 0
      با درود دیگه برا من مهم نیست چون این پول هیچ ارزشی نداره میخوان بدن میخوان ندن