۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
۳۷۹ هزار تن نهاده دامی در بین روستائیان خراسان رضوی توزیع شد

۳۷۹ هزار تن نهاده دامی در بین روستائیان خراسان رضوی توزیع شد

مشهد- مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی به توزیع بی‌وقفه مواد اولیه مورد نیاز بخش دام این استان اشاره و بیان کرد: ۳۷۹ هزار تن انواع نهاده‌ دامی مورد نیاز دامپروران روستایی از ابتدای امسال تاکنون توسط شبکه تعاون روستایی در خراسان رضوی تامین و بین آنها توزیع شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی ایرج ناصری‌مقدم بیان کرد: امسال از بیشترین ظرفیت شبکه‌های تعاونی روستایی، تولیدی و کشاورزی سطح استان برای تامین و توزیع نهاده‌های دامی بهره مناسب گرفته شده است.
وی نهاده‌های دامی توزیع شده را از این طریق شامل ذرت علوفه‌ای، جو، کنجاله سویا، ذرت دانه‌ای، گندم دامی، سبوس، یونجه، کنجاله تخم‌پنبه و کاه اعلام و بیان کرد: این میزان نهاده در اختیار دامداران روستایی خراسان رضوی قرار گرفته است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی همچنین ارزش نهاده‌های توزیع شده را هفت هزار میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: فرایند تامین و توزیع نهاده‌های دامی با هدف تحویل به موقع آنها به دامپروران در سطح استان خراسان رضوی همچنان در حال انجام است.

ناصری ادامه داد: هم‌اینک ۳۲ کارخانه تولید نهاده‌های دامی در خراسان رضوی زیر پوشش سازمان تعاون روستایی فعالیت دارند.

وی گفت: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین و ارائه نهاده‌های دامی برای دامپروران روستایی در سطح این استان وجود ندارد.

کد خبر: ۴۶٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha